De volgende fouten zijn geconstateerd:
Je bent reeds aangemeld met het ingevoerde e-mailadres.
Je e-mailadres is bekend bij ons, maar je staat op niet-actief in de ontvangstlijst. Wij hebben je een bevestigingsmail met een activeringslink gestuurd om je account weer actief te maken en de nieuwsbrief in de toekomst te ontvangen.
Je bent aangemeld voor de nieuwsbrief en ontvangt een bevestigingsmail op je ingevoerde e-mailadres met daarin een activeringslink die je dient te volgen om je aanmelding te bevestigen.
Het kan enkele minuten duren alvorens je deze e-mail ontvangt.
Facebook Twitter
Italië-reis

Ook dit schooljaar vindt de traditionele Italiëreis voor alle derdejaars leerlingen van het Connect College weer plaats. Vertrek is op vrijdag 31 maart 2017, 20.00 uur. We komen thuis in de nacht van donderdag 6 april op vrijdag 7 april 2017. Alle derdejaars zullen tijdig worden geïnformeerd over de reis. Voor vragen kunt u een bericht sturen naar italie@connectcollege.nl

Op deze pagina zullen foto's, links en dagverslagen verschijnen. De eerste berichten en foto's worden zaterdagavond verwacht maar dat kan door omstandigheden ook later worden.

Adres camping:

Camping Bella Italia
Via Bell’Italia 2
37019 Peschiera del Garda
00390456400688

De link naar de camping: Camping Bella Italia
Het weer voor de komende dagen rond het Gardameer (even naar beneden scrollen). Op checkcams en gardawebcam zie je webcams rond het Gardameer. Informatie over het gebied rond het Gardameer: www.gardalake.com en Gardameer

Volg de reizigers ook op Facebook

Foto's uit Italië

Dag 1 zaterdag 01-04-17: Heenreis en aankomst Peschiera

Update zaterdag : aankomst Peschiera volgens planning. De reis is voorspoedig verlopen. We hebben er zin in! Groeten aan de thuisblijvers. Meer informatie

1 april 2017

We hadden een heerlijke busreis met liedjes over pannenkoeken. Ook hebben we vrij weinig geslapen. Bij de Burger King was er een grote wc-file en toen we eindelijk op de camping waren, was iedereen kapot.
Daarna gingen we de huisjes inrichten en nog even het dorp in. Na 30 ijsjes gingen we weer terug naar de camping om te koken. We aten spaghetti. 's Avonds zongen we karaoke (waar de rest van de camping erg blij mee was)!

Slaap lekker,
Merel, Charissa, Livia, Denisa, Kimberly en Emma

Dag 2 Riva en Malcesine

's Ochtends stonden we om 07:20 uur op. Wij gingen spek met ei maken en aten dat op. Om 08:15 uur moesten we bij de begeleider (dhr. Janssen) zijn, maar dat hebben we niet gered. De rollen werden dus omgedraaid: hij kwam dus maar naar ons toe.
Om half negen zaten we in de bus richting Riva. Toen we daar aankwamen, hadden we twee keuzes: je kon een wandeling maken naar een kasteel hoog op de berg of je kon, zoals wij deden, rustig op jezelf door de stad lopen. Wij gingen lekker op een terras zitten met een colaatje. Daarna gingen we onze begeleider opzoeken. We moesten allemaal bij elkaar komen op een parkeerplaats om de reis te vervolgen.
We moesten een tijd wachten in het tweede stadje, Malcesine, om vervolgens samen een kasteel te bezoeken. We konden daar ook vrij rondlopen. Je kon helemaal boven in het kasteel komen en dat was heel hoog. Daar kon je genieten van een chique uitzicht. Na het bezoek aan het kasteel mochten we lekker rustig rondlopen. We zijn op het terras gaan zitten en hebben een lekkere pizza gegeten. Daarna gingen we de boot op richting Gardone. De bootreis duurde twee uur. Daarna zijn we naar de camping gereisd. We hebben gekookt, gehangen met vrienden en daarna zijn we gaan slapen.

Ciao!
Jelle (de eerste), Cas, Bjarne, Boris en Levi

Dag 3 Bergamo en Sirmione

Vandaag zijn we naar Bergamo en Sirmione geweest. In Bergamo hebben we 2 mooie kerken bezocht. Om hier te komen, moesten we een stuk berg oplopen, wat wel een beetje vermoeiend was. Eenmaal bergafwaarts werden er groepsfoto's gemaakt. Hierna reden we in de "feestbus" naar Sirmione. Hier hebben we heerlijk ijs gegeten en genoten van het fijne weer. Daarna hebben we rond gewandeld en wat winkeltjes bezocht. Na een paar uur gingen we terug naar ons huisje. We hebben hier gekookt en nog genoten van onze avond. Het was een leuke dag!

Groeten uit Italie, Meri en Fleur (A3b)

Dag 4 Venetië

Vandaag zijn we naar Venetie geweest. Deze leuke en mooie stad was erg uniek, omdat hier alles per boot of te voet gedaan wordt. Het was erg druk, maar wel erg gezellig.
We zijn eerst naar de Rialtobrug gelopen en we hebben hierna in een paar leuke souvenirwinkeltjes gekeken.
's Middags hebben we in het Dogepaleis een kijkje genomen. Er waren grote schilderijen en het paleis was mooi versierd. 's Avonds hebben we nog lekker gegeten. Hierna zijn we met de busboot teruggegaan naar de bussen.
Al met al: ook deze dag was weer helemaal geslaagd!

Tooske, Marieke, Milou, Jezzie en Dian (A3A en H3A)

Dag 5 woensdag 05-04-17: Verona

Dag 5 Verona

De dag begon frisjes met regen en gisteren onweer, maar in de loop van de dag werd het steeds beter. We zijn 's ochtends naar casa di Giuliette geweest. Daar hebben we leuke foto's gemaakt.
Daarna kregen we vrije tijd om te shoppen en de stad te verkennen. Er waren veel merkwinkels, souvenirs en natuurlijk ijs. Aan het eind van de middag liepen we naar de arena, waar we konden zitten.
Op het eind van de dag gingen we snel naar de bussen om terug te gaan naar de camping. Daar hebben we de dag afgesloten met uiteten in een restaurant. Het was een hele leuke week, helaas kwam daar een eind aan toen we de koffers moesten gaan inpakken.
Morgen terug naar het koude Nederland.

Farida en Juliette (H3A)

Dag 6 donderdag 06-04-17: De terugreis